U bent hier: Service Nieuws Persbericht: Zoekdierenarts.nl creëert meer transparantie

Persbericht: Zoekdierenarts.nl creëert meer transparantie

WESTERVOORT - Zoekdierenarts.nl. Zo heet de nieuwste vergelijkingssite van Nederland waarop dierenartsen worden gepresenteerd én beoordeeld door hun klanten. Het doel van de website? Meer transparantie creëren in de wereld van diergeneeskunde. Naast informatie over dierenartsen is er op Zoekdierenarts.nl ook van alles te vinden over klachten bij (huis)dieren, dierenverzekeringen en producten om de gezondheid van dieren te verbeteren. Bovendien worden er veel praktische tips gegeven.

Vakanties, verzekeringen, bankproducten, dokters… Nederland vergelijkt steeds meer diensten, aanbieders en producten online. Een goede ontwikkeling. Dit komt de kwaliteit en prijs namelijk vaak alleen maar ten goede. Het team van Zoekdierenarts.nl speelt op die ontwikkeling in door een totaaloverzicht van dierenartsen in Nederland te bieden. Om kwaliteit te kunnen garanderen, zijn dit alleen dierenartsen die zijn aangesloten bij de Koninklijke Nederlandse Maatschappij voor Diergeneeskunde.

Geschikte dierenarts vinden
Alle dierenartsen die op Zoekdierenartsen.nl worden vermeld, kunnen beoordeeld worden door klanten. Hier wordt een sterrenclassificatie voor gebruikt, maar er is ook een veld voor eventuele opmerkingen. Het team van de vergelijkingssite is er van overtuigd dat mensen zo beter geholpen worden bij het vinden van een geschikte dierenarts. Natuurlijk hopen zij ook dat de kwaliteit van de diensten die dierenartsen bieden beter wordt als dat nodig is.

Klachten bij dieren
Minstens zo belangrijk op Zoekdierenarts.nl is het onderdeel ‘Klachten bij uw dier’. Hier wordt niet alleen informatie gegeven over de klachten zelf, maar ook wat de meest voorkomende symptomen zijn, wat mensen zelf kunnen doen en welke producten eventueel kunnen helpen. Daarnaast wordt er per klacht kort weergegeven wat de dierenarts kan doen. Lezers worden vervolgens meteen gewezen op een overzicht van dierenartsen bij hun in de buurt.

Praktische informatie
Wie op zoek is naar praktische informatie over (huis)dieren is ook aan het juiste adres op Zoekdierenarts.nl. In deze module wordt er allerlei handige informatie gegeven over het reizen met en de opvoeding van een dier, maar bijvoorbeeld ook over verzorging en overlijden. In het onderdeel dierenverzekeringen kunnen bovendien honden- en kattenverzekeringen van verschillende aanbieders vergeleken worden.

Meer informatie Zoekdierenarts.nl
Er wordt momenteel hard gewerkt aan de uitbreiding van Zoekdierenarts.nl. Op de pagina service staan contactgegevens voor mensen die vragen hebben, meer informatie willen of een dierenarts willen toevoegen aan het overzicht. Uiteraard kunnen dierenartsen zelf ook contact opnemen om bijvoorbeeld de informatie over hun praktijk aan te vullen.

19-03-2014 20:31
Terug naar nieuwsoverzicht